Thorsminde Fiskeauktion

Vestkystens brandidentitet

Photo: VisitHolstebro

Vestkysten er unik. Sådan skal den også markedsføres.

Kære turismeaktør på Vestkysten, 

Der ses i dag en stigende tendens til at gæsterne efterspørger autentiske og lokale fødevareoplevelser. Den jyske vestkyst bugner af gode smagsoplevelser. Havet og den barske natur har formet menneskene langs kysten og påvirket udvikling af mange unikke fødevare- og kulturoplevelser, som vi alle kan være meget stolte af. 

For at hjælpe jer aktører med at udbrede historien, har vi produceret indbydende tekster, film, billeder og visuelle kort, der samlet eller hver for sig kan bruges til at tiltrække flere gæster til gavn for os alle. Der er også udarbejdet et nyt logo, der skal sætte Vestkysten i centrum. 

Kernefortællingen er den historie, vi vil fortælle om Vestkysten, og som al vores kommunikation skal udspringe fra

Hent billeder, video og logo her

Photo: VisitHolstebro

Dansk Kyst- og Naturturisme ejer billedmaterialet, men det kan frit benyttes og distribueres til relevante turismeformål uden yderligere vederlag. 

Besøg Dansk Kyst- og Naturturismes hjemmeside

Kernefortællingen

Photo: VisitHolstebro

Det er gratis at hente og anvende materialet. 

Brug billeder, video og logo på dine sociale medier, på hjemmeside og i tryksager. Og brug kernefortællingen som inspiration til at fortælle den gode historie.  

Se videoen fra Thorsminde

Photo: VisitHolstebro